środa, 13 marca 2013

nasza 4-latka

Długo mnie nie było w blogowym świecie. Powodów jest kilka m.in. ciągnący się cały czas remont przez co brak dostępu do internetu, walka z choróbskami, wir w pracy. Jednak mam nadzieję, że do świąt ze wszystkim się uporamy i nasze życie wróci na właściwe tory.

W poniedziałek nasza pierworodna skończyła 4 lata!
Jak jest nasz 4-latka? Na pewno bardzo dziewczęca. Uwielbia się stroić! Codziennie bacznie sprawdza czy przygotowane przez ze mnie do przedszkola ubranie do siebie pasuje. Nie ma mowy, żeby ubrała fioletowe majtki do różowych rajstop, tak samo spinki i gumki muszą pasować kolorystycznie do ubrania. Ciągle pyta kiedy będzie miała przebite uszy, bo chce mieć kolczyki z serduszkami.
Obsesja na punkcie psów trochę zelżała, teraz marzy o prawdziwym koniu.
Coś mi się wydaje, że pójdzie w ślady babci i mamy i zostanie nauczycielką. Ostatnio trzymając w ręku Pinkie Pie stanowczym tonem spytała nasza 90-letnią ciocię "Ciocia jaki to jest kolor?!", ciocia zaskoczona odpowiedziała, że różowy, a ona na to "A po angielsku?!" :) Siostra jest jej pierwszą uczennicą, jednak ku jej rozpaczy Amelka nie chce korzystać z nauki.
Uparciuchem jest strasznym i czasem nieźle muszę się nagimnastykować, by poskromić złośnicę.
Chętnie pomaga mi we wszelkich pracach domowych.
Nie lubi pośpiechu.




 

4 komentarze:

  1. Serdeczności dla Oli, rosnie na sliczną i mądrą dziewczynkę :)
    a dopiero pamiętam jak ja przywiozłas ze szpitala.....
    oj jak szybko biegnie ten czas, a tu na świecie już Amelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Oli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione 100 lat dla Oli!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I’m not that much of a intегnеt readeг to be honеst but your blogs rеally nice,
    κeep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Many thanks

    Feel free to surf to my homepage :: 3 Favourite Hair Removal Products And Solutions

    OdpowiedzUsuń