sobota, 17 sierpnia 2013

obiad z ogrodu

Nic tak nie smakuje jak obiad zrobiony prawie w 100 % z warzyw z własnego ogródka.
Dziś była prosta i pyszna zupa krem z cukinią .
Przygodę z cukinią zaczęłam w tym roku i zbieram ciekawe przepisy na jej wykorzystanie. Jednym z naszych ulubionych są placuszki z cukinii i marchewki z dodatkiem imbiru smażone jak placki ziemniaczane.
Jeśli macie jakieś ulubione przepisy to podzielcie się nimi w komentarzach.






Pomidory malinowe, od których jestem całkowicie i beznadziejnie uzależniona. 



Jeszcze trochę i będziemy mogli zajadać brzoskwinie siedząc w basenie. 


Nasz zadymiacz, dzieło męża mego. A ja mam nauczkę, że nie wędzi się ryb wieszając za ogon, bo mogą spaść. 



Buźka i młej niedzieli życzę!

3 komentarze:

  1. Gosposia pełną gębą się z Ciebie zrobiła!
    Pozdrawiam...ja tez za chwilę do pracy wracam...bu

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda żyjesz?? nic się nie odzywasz.. co u Was?

    OdpowiedzUsuń