czwartek, 5 stycznia 2012

ciążowe wieści

Moja intuicja mnie nie zawiodla - niestety :( Okazało się, że szew na szyjce macicy trzyma, ale puszcza na opuszek palca. Mam jak najmniej chodzić i muszę leżeć z nogami u góry. Naszczęście mogę leżeć w domu. Okropnie mnie to dobiło i trochę psychicznie siadłam. Miałam też usg i wkońcu poznaliśmy płeć dziecka. Dobrze nie było widać, bo siedziało pupą na łożysku i między nogami majtała mu się pępowina. Jednak na 90 % będzie DZIEWCZYNKA. Rozwija się świetnie, jest dość duża i waży już 1460 gram. Termin według usg wyprzedza o dwa tygodnie termin wyliczony z miesiączki. Jednak teraz przed nami 3-4 najgorsze tygodnie, byle do 32 tygodnia.


A na koniec nasza artystka.


9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki aby maleństwo zostało w brzuszku jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też kciuki mocno zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za maleństwo. Fajnie jest być mamą dwóch dziewczynek :-). Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej cieszesię że będziesz miała dziewczynkę :) oj oszczędzaj się kochana, coś chyba wygląda na to że szybciej urodzisz, oby przetrwać do jak najbezpieczniejszego terminu, bo wiadomo że w brzuszku najlepeij. Pozdrawiamy. Ania z Martynką

    OdpowiedzUsuń
  5. Również trzymam kciuki, już z górki!! :))) super ze córcia, a Ty co przeczuwałaś? Artystka z Oli piękna! :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , ze dziewczynka to moje marzenie posiadac dwie dziewczyni ale po najwazniejsze zeby zdrowe!! Wy cieszycie sie z drugiej ksiezniczki?? macie juz plany na imie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, będziecie mieli dwie dziewczynki:))Ale najważniejsze żeby zdrowe dzieciątko było i jak najdłużej u mamusi w brzuszku spędziło. Życzę dużo wypoczynku!!!
    A imię już wybraliście?
    Zapraszam do mnie:
    http://emi-michalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczynki.
    Mocno trzymamza was kciuki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymamy kciuki!Nogi do góry i dużo optymizmu :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń