wtorek, 3 stycznia 2012

bałwanki rządzą

Witam wszystkich bardzo serdecznie w Nowym Roku!
Zabawa sylwestrowa dla Oli skończyła się o 1.00, a dla mnie o 1.15 :) W szoku byłam, że tak długo dała radę imprezować, bo jej o dwa lata starszy kuzyn odpadł już po 23-ciej.



Właściwie przez cały grudzień rządziła u nas ciastolina, ale wczoraj dziecko nie wykazywało nią zainteresowania. Więc czy się mamie chciało, czy też nie chciało musiałam coś wymyślić. Narysowałam jej drzewa, a ona paluszek maczała w białej farbie i robiła śnieg. Dodałyśmy jeszcze bałwana i obrazek gotowy.




Po obiedzie dziecku zachciało się więcej bałwanów, a mamie bardzo się nie chciało. Dałam jej więc waciki kosmetyczne oraz watę i z moją małą pomocą zrobiła całą rodzinkę.




A dziś wizytę mam u ginekologa i jak zwykle żołądek mi się wywraca na samą myśl.

6 komentarzy:

  1. Fajne pomysły. Wypróbujemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia masz świetne pomysły na zabawę dla dzieci...Ola pewnie z radością sie bawiła....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To my też się zabierzemy za bałwanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tymi wacikami. Bo watę to znamy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z wacikami! muszę spróbować.
    Moja Podopieczna robiła ze mną zimowe obrazki dla dziadków ale z waty (bałwan i śniezynki). I tak jak na pierwszy raz myślę, że fajnie wyszło. Moja koleżanka też będzie miała bobaska i też drugą dziewczynkę (starsza ma 22mce), chyba na wiosnę będzie wysyp dziewczynek, ale to dobrze, im nas więcej tym weselej :)). Pozdrawiam (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bałwanki!! Może uda nam się zrobić podobne :D

    OdpowiedzUsuń