sobota, 21 kwietnia 2012

Basia?!

20.30 siostry śpią już w swoich łóżkach, a mama wykąpana, w piżamce ma czas tylko dla siebie (i dla taty ;) ).
Pogoda od dwóch dni nas rozpieszcza, więc korzystamy na całego.
Od czwartku w naszej kuchni króluje czekolada, a to wszystko za sprawą książki "Cecylka Knedelek i fabryka czekolady" wydawnictwa Jedność, ale o tym innym razem. Ola uwielbia książeczki o „Zuzi”, ale ja już mam dość ich czytania. Myślę teraz o poznaniu Olki z „Basią”. Nie znamy się jeszcze, dlatego jestem ciekawa, które części Wasze dzieci lubią najbardziej.

6 komentarzy:

  1. Polecamy Basia i przedszkole oraz Basia i taniec. To nasze dwa ulubieńce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam na oku Basię i taniec, Ola gdy słyszy muzykę zaraz każe sobie sukienkę ubierać i mówi, że "robi balet" :)

      Usuń
  2. Ale sliczne krolewny! Malenka cudna i minki i pozy na zdjeciach identyczne jak te z albumu moich dziewczyn :) Zazdroszcze mini szklarni tudziez foliaka ;) nie wiem jak sie u Was mawia.. :) Pozdrawiam i milego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folia i ogród to duma babci B, Ola uwielbia jej pomagać (często bez wzajemności babci). Ja nie lubię pielić. ale uwielbiam zrywać plony :)

      Usuń
  3. ja polecam absolutni wszystkie :) Basia i taniec - uwielbia moja cora. ja mam powoli dość i szzerze -wolę basię i gotowanie i basię i bałagan. wszystkie fajne = kolega z haitichyba moze byc zniechęcejący jak na ppoczątek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń