wtorek, 9 października 2012

jesienne Oli czytanie

Trzy psy przyszły  - "psia" tematyka jest nam cały czas bliska.
Ostrożnie! - wiadomo, że "w czasie deszczu dzieci się nudzą" trzeba więc je uświadamiać i uczulać na pewne zagrożenia.
Zuzia się zgubiła - same wiecie jak to jest na zakupach w wielkich centrach handlowych.
Zuzia idzie do dentysty - czeka nas pierwsza wizyta.
Mam przyjaciółkę weterynarza - maglowana codziennie, kto wie może pierwsze zainteresowanie przyszłym zawodem ;)
Franklin i święto duchów i Franklin i nowy przyjaciel - może dla niektórych stary i niemodny, ale Ola go uwielbia i ja zresztą też. Poza tym cały czas na "Złotej Liście książek do czytania dzieciom" .

A co Wy najchętniej czytacie jesienią?!


Liczba zębów DWA!!!!


3 komentarze:

  1. Za drugim ząbkiem pewnie już niedługo pojawią się następne i Amelka będzie mogła już ładnie gryźć jedzonko. Gdy mój braciszek był mały też uwielbiał Franklina i oglądać bajki i przeglądać książeczki. Mi zresztą też podobały się przygody Franklina, gdy czytywałam je braciszkowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas na tapecie od niedawna czytany nałogowo Filemon czyli przygody kota Filemona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to pędzisz z tymi kolorami, ja dopiero na pomarańczowym jestem.
    Zebolków gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń