wtorek, 7 lutego 2012

trochę wieści

Tydzień lutego za nami, a ja cały czas w dwupaku jestem! Oby tak jak najdłużej!!! Niestety mam 2,5 cm rozwarcia i lekarz radził w razie czego torbę spakować do szpitala. Z naszej ostatniej rozmowy wynikało, że już do kolejnej wizyty 14 lutego to pewnie nie wytrzymam. Mam nadzieję, że mała grzeczna będzie i jednak w walentynki spotkam się z nim w gabinecie.

Dziś trochę zdjęć.
Takie mamy mrozy, że Ola praktycznie na spacery nie wychodzi. W niedzielę jednak poszła z tatą odśnieżać śnieg. Oczywiście trzeba było wyciągnąć największą łopatę.




Wiadomo, że zimą może się przydać konewka :)









Ostatnio guziki wróciły do łask.
Wczoraj po zabawie zbieramy guziki, Ola jednak dwóch ulubionych nie chce wrzucić do pudełka. Pytam ją więc czemu, a ona mi odpowiada „mamo to jest moja kolekcja” i nosi je teraz w kieszeni. W szoku byłam, że zna takie słowo.








Oczywiście w takie mrozy grzejemy stopy :)






Dwa dni temu usłyszałam od córki "mamusiu Ola też ma w brzuchu dzidzie" :)






Pozdrawiamy wszystkich ciepło :***

8 komentarzy:

  1. My też pozdrawiamy!I trzymamy kciuki za jak najdłuższe pozostanie w dwupaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w Poznaniu śniegu nie ma :( ale mrozy są :)) Pozdrawiam
    (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zaciskaj nogi a ja mocno kciuki :) kurcze a do buzi Ola guzików nie bierze? Bo u nas... Zaraz by w brzuchu były.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna ta Wasza Olenka i taka duza... niby czesto piszesz a z kazdym razem Olenka wieszka.. i jakie ma juz cudne dlugie wloski... Trzymaj sie dzielnie.. i Amelka niech wita Swiat w dzien milosci :) Zycze Tego..

    Mama Klementynki i Zosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale szybko się dzidzia pcha na świat!!! Trzymam mocno kciuki za szczęśliwe rozwiązanie!!! buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  6. mocno trzymamy kciuki by wszystko przebiegło szczęśliwie

    OdpowiedzUsuń
  7. co u was dziewczyny? meldujcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas rośniemy i kwitniemy na kanapie :)

      Usuń