piątek, 30 marca 2012

Wiosenna córeczka

Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale jeszcze przed moim pójściem do szpitala padł na komp i cały czas czekam na jego naprawę. Dlatego będzie krótko i niestety bez zdjęć. Obiecuję, że jak tylko będę mogła to wszystko naddrobię.

A teraz najważniejsza wiadomość :)

21 marca o godzinie 4.20 przyszła na świat nasza wiosenna córeczka Amelia.Ważyła 3990 gram i mierzyła 56 cm. Poród trwał około 6 godzin i jeśli można mieć miłe wspomnienia z porodu, to ja takie mam. Trafiłam na świetną położną i lekarkę. Mąż cały czas mnie wspierał i dodawał otuchy. Amelka jest cudownym dzieckiem. Pięknie ciagnie cycuszka, śpi i praktycznie nie płacze. W porównaniu ze swoją starszą siostrą jest aniołkiem. Nie potrafię opisać jak bardzo jestem szczęśliwa!!! Ja też świetnie się czuję i można powiedzieć, że błyskawicznie doszłam do siebie.

15 komentarzy:

  1. Gratulacje!! A teraz czekam na zdjęcia, jestem ciekawa czy Amelka to mała Ola, czy całkiem inna? Gratuluje Szczęśliwym Rodzicom i Starszej Siostrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! I z niecierpliwością czekam na zdjęcia córeczki! Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)))super, że tak wszystko pięknie wyszło:)dużo zdrówka dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna wiadomość! Gratuluję! :)
    Z niecierpliwością czekam na zdjęcia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacjeeeee!!! Super wiosenna wiadomość!
    Z wielką niecierpliwością czekam na fotki brzdąca!! (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooch gratulacje wielkie. Jestem z Wami i czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Graaaatuuulaaacje :))))))))) małą owieczka ze znaku jak Filip :))))))) zdrówka dla Was!!! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER ale sie ciesze sie Amelka juz z Wami czekamy na duzo zdjec Twoich dziewczynek i napisz pare slow jak Olenka spelnia sie w roli starszej siostry CZEKAMY !!!

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :))))
    Czekam teraz na zdjecia siostrzyczek i Coli... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Jak Ola przyjęła siostre? szczęśliwa?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesolych Swiat dziewczyny dla Was spokojnych radosnych i slonecznych smacznego jajka i dla dziewczynek bogatego kroliczka :) Czekamy na Was i na zdjecia:)

    Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń