czwartek, 8 grudnia 2011

No to zaczynamy...

... w nowym miejscu. Zobaczymy jak mi tu będzie. Wcześniej przez ponad 5 lat prowadziłam blog na onecie. Zaczęłam go pisać krótko po ślubie w 2006 roku. Jednak ostatnio straciłam do niego serce.
Teraz króciutko o moim życiu. Mam to szczęście, że mogę realizować się w 100 % w życiu rodzinnym i zawodowym. Mieszkam i pracuję w małej miejscowości co ma oczywiście swoje plusy i minusy. Jak już wcześniej pisałam jestem mężatką od 5 lat. W 2007 roku do naszej dwójki dołączyła labladorka Cola. w 2008 r. skończyłam wymarzone studia - edukację przedszkolną i terapię dziecka. W 2009 roku urodziła się nasza córeczka Aleksandra. W marcu 2012 przyjdzie na świat nasze drugie dziecko.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę u mnie i dobre słowa... :-)
    Mamy podobne nazwiska - my jesteśmy Rodzinka Mi.

    Niech blog rośnie zdrowo!

    Pozdrowionka dla Rodzinki-M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu w nowym miejscu :) mam nadzieję że będziesz pisała częściej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń